Почетна Историјат Галерија Преузимања Линкови Форум Документи Суперстарси Тенкови Чланови Пријава   

 ЛОВАЧКИ АВИОН МИГ-21
Поставио: nemanja
26-07-2012

Војна ознака: Л-17 за МиГ-21БИС, НЛ-16 за МиГ-21УМ

Један од најзначајнијих борбених авиона светске историје МиГ-21 лети на Балкану још од 1962. године. Тада су на аеродром Батајница, у састав 204. ловачког пука ушли први примерци МиГ-21Ф-13. У наредним набавкама, које су се протегле све до 1983. године, у РВ и ПВО уврштен је 261 авион МиГ-21, у 11 варијаната, у основној намени ловца двоседа за обуку и тренажу пилота надзвучне авијације и извиђача.

У инвентару ВиПВО ВС је 31 авион у варијантама ловца МиГ-21бис (Л-17), двоседа МиГ-21УМ (НЛ-16) и извиђача МиГ-21М (Л-15М) модификованог за примену подвесника са аеро-фото камером за бочно снимање КА-112А. Два Л-17 од 2004. године користе се за аеро-фото снимање са камерама уграђеним у модификовани подвесни резервоар за гориво.

Сви авиони МиГ-21 налазе се у 204. ваздухопловној бригади у Батајници, у саставу 101. ловачке авијацијске ескадриле и 1. извиђачког авијацијског одељења.

 

Тактичко-техничке карактеристике:

ЛОВАЧКИ АВИОН МиГ-21 



 
Намена
ловац за ловачка и ватрена дејства у секундарној намени, дању и ноћу, у повољним и сложеним метеоролошким условима
Посада један члан
Маса 
празан 5.843 kg
нормална у полетању 8.726 kg
максимална у полетању 10.400 kg
Погонска група 

турбомлазни мотор Сојуз Р-25-300, потиска 40,3 kN, без ДС и 69,65 kN са ДС, краткотрајно у ванредном режиму 97,30 kN

 
Димензије 
дужина без пито-цеви 14,1 m
висина 4,12 m
размах крила 7,15 m
површина крила 23 m2
Перформансе 
максимална брзина на висини 11.000 м без спољашњег терета 2.175 km/h
максимална брзина на нивоу мора 1.300 km/h
почетна брзина пењања 225 m/s
време пењања на практични врхунац лета на пуном форсажу од почетка 
полетања
8 мин.
практични врхунац лета 17.500 m
максимални долет са две
ракете ваздух-ваздух и резервоаром за гориво од 800 l
1.505 km

Наоружање - стрељачко - 1 x ГШ-23Л, калибра 23/2 mm, са 200 метака
- 1.500 kg убојних средстава на четири поткрилна носача. 
- централни носач користи се само за подешавање резервоара за гориво од 490 или 800 l


Последњи чланци...

Хариер АВ-8Б
Мираж 2000Ц - Навигација
ВИРПИЛ Ручице за управљање мотором
НС430 Навигацијски систем за Ми-8МТВ2
=4c= АцидМинд, борба до задње капи горива
Црвена Застава - ТУТЊАВА
Пропелер константне брзине
Спитфајер ЛФ МК 9, претполетне провере и покретање мотора

 
Вести Чланови 



Team Speak



Team Speak - Tenkovi


Банери - Сарадници


Статистика и посете

eXTReMe Tracker