Почетна Историјат Галерија Преузимања Линкови Форум Документи Суперстарси Тенкови Чланови Пријава   

Поставио: =4c=Хајдук
19-01-2014

П-51Д Мустанг је легендарни ловачки авион из периода другог светског рата.

У Дигиталном Борбеном Симулатору (ДБС, енг. “DCS”) овај вадухоплов је симулиран до невероватних детаља. Процедуре покретања мотора, полетања и слетања готово да су истоветне као и код правог Мустанга.



Поставио: =4c=Хајдук
15-01-2014

Са великим нестрпљењем очекујемо излазак МиГ-21БИС симулатора који је у завршној фази израде. Ради се о додатку Дигиталном Борбеном Симулатору (енг. „DCS)“ који ће бити највернија симулација за личне рачунаре, легендарног ловачког авиона МиГ-21БИС који је и дан данас активан у редовном наоружању ратног ваздухопловства Републике Србије.

Излазак овог симулатора најављује се за крај марта месеца ове године. Ласло Бецз, оснивач и власник развојног тима под називом „beczl Studios“  нас је данас обрадовао  кратаким показним видео записом покретања авиона и полетања.

 

Дискусија на тему овог ДБС додатка налази се овде.

=4c= Хајдук Вељко

Горан Баџић


Поставио: =4c=Хајдук
07-01-2014

Саитек је обновио веб-страницу Рајно ХОТАС-а. Пред-куповина је сада могућа за тржишта САД-а и Канаде. Такође на обновљеној страници је и видео снимак отпакивања ХОТАС-а. Продаја Рајно ХОТАС-а ће за тржиште САД-а кренути почетком априла 2014.

Дискусија о Рајно ХОТАСУ на =4с= форуму налази се овде.

 

=4с= Хајдук Вељко

Горан Баџић

 


Поставио: =4c=Хајдук
24-12-2013

Један од највећих произвођача уређаја за виртуелно летење, Саитек (енг. „Saitek”) је пре неколико дана објавио више детаља о новом  ХОТАС систему под називом Рајно (енг. “Rhino”) „Х-55“. Рајно је евoлутивни прозвод саитекових ХОТАС-а, а новине су бесконтактни давачи и заменљиве опруге на ручици управљања авионом (палица).

 



Поставио: =4c=Hajduk
16-11-2013

Аеромагазин

Aeromagazin oktobar_13 naslovna

Октобарско издање бр. 93 Аеро магазина је изашло. На насловној страници је веома лепа
слика међународне свемирксе станице (МСС). У овом издању Аеро магазина налазе се два
чланка пилота ловца Војске Србије, господина Роберта Дела Крочеа. Први чланак је о обуци и
борбеној употреби борбених беспилотних летелица.

А други чланак под називом, „Планетарна осматрачница“ обелодањује веома занимљиве податке о МСС. А за мене, најзанимљивији податак је о томе ко има приступ америчком модулу станице.

Следећи веома занимљив чланак је о самоходном ракетном систему земља-ваздух 2к12 КУБ. У
овом чланку су веома занимљиви детаљи о успешности овог систему у Израелско-Египтаском
рату.

Затим, ту је неколико чланака о новостима из света ратног и цивилног ваздухопловства, други део
о Аеорстатима и веома квалитетан преглед ратног ваздухопловства Еквадора.

Све у свему за љубитеље ратног и цивилног ваздухопловства најновије издање Аеромагазина је
још један поклон који се чита у једном даху!


=4с= Хајдук Вељко

(Горан Баџић)


Поставио: =4c=Grom
13-06-2013

Kao što je već svima iz zajednice letačkih simulacija veoma dobro poznato od aprila 2013. godine "The Fighter Collection" i "Eagle Dynamics" su na tržište izbacili treći nastavak serijala "Flaming Cliffs".

Novi Su-27

 Pored dobro nam poznatih upravljivih aviona F-15C, A-10A, Su-27, Su-33, MiG-29A, MiG-29S, Su-25T, i Su-25, FC3 sada kao poseban modul DC

SW donosi nam i dosta zanimljivih poboljšanja.Pa evo nekih

  • Kompatibilnost sa ostalim DCS naslovima i modulima
  • Nove 3D kabine za A-10A, F-15c, Su-25/25T i Su-27 sa 6stepeni slobode

F-15c 3D kabina

Su-25 3D kabina

Su-27 3D kabina

F-15c lansiranje

  • Poboljšanu dinamiku sletanja
  • Nove kampanje za F-15c, Su-27 i Su-33
  • Unapređenja letnih modela za rakete V-V

dinamika V-V raketa

  • Ažirirani i unapređeni HUD i drugi kabinski sistemi
  • Unapređeni editor misija, dodat menadžer upravljanja resursima

Menadžer resursa

  • Dodati i poboljšani razni efekti, logika AI, novi modeli i detalji terena itd.

Sve u svemu udahnut je novi život ovom serijalu, a uz najave novih modula - mi ćemo i dalje uživati u virtuelnim kabinama nama omiljenih letelica.

Osim toga u periodu od 20. - 30. juna 2013. godine, očekuju vas popusti pa je to idealna prilika da nabavite svoj naslov po nižoj ceni:

DCS: UH-1H Huey - $19.99
DCS: Combined Arms – $11.99
DCS: P-51D Mustang – $15.99
DCS: Black Shark 2 - $15.99
DCS: Black Shark 2 Upgrade – $11.99
DCS: A-10C Warthog – $15.99
DCS: A-10C Warthog 1.1.0.7 (English DVD box) – $15.99
DCS: Black Shark (DVD box) – $15.99
Lock On: Flaming Cliffs 3 – $29.99
DCS: Black Shark – $7.99


Поставио: nemanja
31-07-2012

 

Шта је Falcon 4.0? 

Ако сте нови у Falcon-у 4.0 ("F4" скраћено), F4 је симулатор борбеног летења који је реализован од стране MicroProse-а, 12.12.1998. године. У F4 је потпуно изсимулиран Lockheed Martin F-16C Block 50/52 у ратовима на Корејском полуострву. Изузетно је популаран међу борбеним симулаторима због својих динамичких кампања, детаљне авионике и могућности мултиплаyер летења. 
Континуирани развој симулатора од стране чланова F4 заједнице, омогућио је да F4, упркос чињеници што је MicroProse студио престао са радом и званични развој симулатора престао, живи и траје више од деценије, све до данашњих дана. 


Ко су Benchmark Sims? 

Benchmark Sims су једна од неколико F4 развојних група, које чине чланови F4 заједнице. Први "бета" мод за F4, реализован је септембра месеца 2003. године. "Falcon BMS 4.32" је сада званично име мода за оригинални Falcon 4.0.


Шта је ново у БМС-у? 

БМС је радио на низу побољшања, а нека од њих су:

- Графика
- 3Д кокпит
- Терен
- Побољшан код multiplayer-а
- Летни модел и физика лета
- АИ
- Авионика
- Звук
- Кориснички интерфејс
- Моделовање ваздухопловних база
- Моделовање атмосферских услова

За више информација посетите Benchmark Sims презентацију.

=4c=СВБЕ Falcon БМС одељење

Чланови =4c=СВБЕ проширили су своје активности и укључили летење на Falcon БМС 4.32 симулатору. Основано је ново одељење =4c=СВБЕ од стране =4c=SandmaN-а и =4c=RAPTOR-a, креирана је засебна соба на нашем ТС3 каналу намењена искључиво пилотима овог симулатора, као и посебни подфоруми на нашем форуму намењени овом изванредном симулатору. Ту можете пронаћи доста лекција о овом симулатору, информације о активностима наших чланова и још много тога. 
Уколико сте пилот на овом симулатору, можете се прикључити нашој ескадрили и летети са најбољима, или, уколико сте почетник, летети и учити уз најбоље!

Добродошли!

Промо видео



Поставио: nemanja
26-07-2012

Војна ознака: Л-17 за МиГ-21БИС, НЛ-16 за МиГ-21УМ

Један од најзначајнијих борбених авиона светске историје МиГ-21 лети на Балкану још од 1962. године. Тада су на аеродром Батајница, у састав 204. ловачког пука ушли први примерци МиГ-21Ф-13. У наредним набавкама, које су се протегле све до 1983. године, у РВ и ПВО уврштен је 261 авион МиГ-21, у 11 варијаната, у основној намени ловца двоседа за обуку и тренажу пилота надзвучне авијације и извиђача.

У инвентару ВиПВО ВС је 31 авион у варијантама ловца МиГ-21бис (Л-17), двоседа МиГ-21УМ (НЛ-16) и извиђача МиГ-21М (Л-15М) модификованог за примену подвесника са аеро-фото камером за бочно снимање КА-112А. Два Л-17 од 2004. године користе се за аеро-фото снимање са камерама уграђеним у модификовани подвесни резервоар за гориво.

Сви авиони МиГ-21 налазе се у 204. ваздухопловној бригади у Батајници, у саставу 101. ловачке авијацијске ескадриле и 1. извиђачког авијацијског одељења.

 

Тактичко-техничке карактеристике:

ЛОВАЧКИ АВИОН МиГ-21 



 
Намена
ловац за ловачка и ватрена дејства у секундарној намени, дању и ноћу, у повољним и сложеним метеоролошким условима
Посада један члан
Маса 
празан 5.843 kg
нормална у полетању 8.726 kg
максимална у полетању 10.400 kg
Погонска група 

турбомлазни мотор Сојуз Р-25-300, потиска 40,3 kN, без ДС и 69,65 kN са ДС, краткотрајно у ванредном режиму 97,30 kN

 
Димензије 
дужина без пито-цеви 14,1 m
висина 4,12 m
размах крила 7,15 m
површина крила 23 m2
Перформансе 
максимална брзина на висини 11.000 м без спољашњег терета 2.175 km/h
максимална брзина на нивоу мора 1.300 km/h
почетна брзина пењања 225 m/s
време пењања на практични врхунац лета на пуном форсажу од почетка 
полетања
8 мин.
практични врхунац лета 17.500 m
максимални долет са две
ракете ваздух-ваздух и резервоаром за гориво од 800 l
1.505 km

Наоружање - стрељачко - 1 x ГШ-23Л, калибра 23/2 mm, са 200 метака
- 1.500 kg убојних средстава на четири поткрилна носача. 
- централни носач користи се само за подешавање резервоара за гориво од 490 или 800 l

Поставио: nemanja
26-07-2012

У Музеју ваздухопловства синоћ је отворена изложба „Век војног српског ваздухопловства у минијатури“ поводом два јубилеја важна за ту установу -  Дан Музеја ваздухопловства и стогодишњица српског војног ваздухопловства. 

Госте су поздравили командант Ваздухопловства и противваздухопловне одбране генерал-мајор Ранко Живак, начелник Музеја Предраг Грандић, кустос Мирјана Новаковић и макетар Игор Чернишевски. 

- Познато је да се ове године у Србији обележaва век српског војног ваздухопловства, а изложба која је пред вама прва је у низу прослава овог великог јубилеја. Други повод постављања ове изложбе јесте Дан Музеја ваздухопловства који је на данашњи дан, 21. маја 1989. године, отворен за јавност - објaснила је.

- Зграда Музеја ваздухопловства представља један од симбола Београда.  Она је установа културе од националног значаја, која чува и баштини традицију и историју српског ваздухопловства - с поносом је похвалио музеј Предраг Грандић и најавио да се ових дана у музеју ишчекује и милионити посетилац.

Изложба „Век војног српског ваздухопловства у минијатури“ обухвата макете летелица из различитих периода, од стварања српске авијатике до Ваздухопловства Војске Србије, као и фотографије које представљају пресек српског војног ваздухопловства. О самој поставци говорио је Игор Чернишевски из Београдског макетaшког клуба.

- Изложба пред вама се састоји од преко 200 модела и макета летелица, које су обојене и означeне тако да представљају авионе из историје нашег стогодишњег ваздухопловства - рекао је Чернишевски.

- Учествовати у јубилеју који има као предзнак 100 година, велика је срећа. Поред тога што је то част, то је за нас и велика обавеза, како према генерацијама многих ваздухопловаца којe су градилe наше војно ваздухопловство и уградилe у њега све своје знање и енергију, тако и обавеза према будућим генерацијама, које ће даље наставити да граде и развијају ово што смо ми започели - истакао је генерал-мајор Живак.

Отварању изложбе, поред бројних гостију, присуствовали су и бригадни генерал Предраг Бандић, командант 204. ваздухопловне бригаде, пуковник Миливоје Пајовић, начелник Управе Министарства одбране за односе са јавношћу, Александар Конанихин, аташе за културу руске амбасаде, бројни представници цивилног ваздухопловства и многи други.

Активности поводом стогодишњице српског војног ваздухопловства наставиће да се нижу и након изложбе. Половином јуна одржаће се научни симпозијум који ће осветлити сто година развоја војног ваздухопловства. У плану су и зборник, филм, монографија, изложбе у другим градовима, a једна од највећих манифестацији која ће се одржати у овој години јесте аеромитинг 2. септембра на батајничком аеродрому. 

http://www.aeromiting.vs.rs/sr/Fotogalerija_izlozbe.html


Поставио: nemanja
26-07-2012

Током 2012. године српско војно ваздухопловство низом активности обележиће значајан јубилеј "Сто година српског војног ваздухопловства". 

Свакако најзначајнија активност биће велики међународни аеромитинг на аеродрому Батајница 01. и 02. септембра. Поред авиона и хеликоптера Ваздухопловства и ПВО Војске Србије, у летачком и статичком делу програма представиће се ваздухоплови осталих ваздухопловних организација Републике Србије. 

Очекује се учешће великог броја земаља из света (земље са респективним ваздухопловством, земље са којима имамо добру билатералну војну сарадњу, земље које су учествовале на аеромитингу 2009. године и земље које могу представити вишенаменске борбене авионе које смо ми разматрали у програмским документима). 

Аеромитинг ће се одржати у организацији Министарства одбране.


Нешто више о овоме можете пронаћи http://www.aeromiting.vs.rs/index_srpski.html


Naj novije Novije
 
Вести Чланови 



Team Speak